Doorgaan naar inhoud

Retourbeleid

Verkeerd besteld of een andere reden? Geen probleem. Bij Zorgverbond kun je je pakket op eigen kosten binnen 30 dagen na ontvangst retour sturen naar Wiekenweg 41, 3815 KL te Amersfoort. Wij kunnen je retour sneller verwerken als deze voorzien is van het Zorgverbond ordernummer. Deze vind je op de orderbevestiging.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Uitgesloten zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

Goed besteld, verkeerd ontvangen

Je pakket is geleverd, vol enthousiasme pak je je bestelling uit. Tot je verbazing heb je de verkeerde producten ontvangen. Controleer altijd eerst de orderbevestiging. Heb je wel het juiste besteld, maar toch het verkeerde ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via de mail support@zorgverbond.nl of telefonisch +31 (0)88 77 222 50. Wij zullen je vragen naar je ordernummer, hou deze dus bij de hand.
Natuurlijk sturen wij de juiste producten zo snel mogelijk na! 

Beschadigd pakket ontvangen?

Zorgverbond & DHL leveren 98,5% van de bestellingen correct en op tijd af. Heb je toch je bestelling ontvangen en is de inhoud beschadigd? Dat is erg vervelend. Maak altijd een foto van het beschadigde pakket. Daarna kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat van maandag tot en met vrijdag van 8:30 – 17:00 voor jullie klaar om alles zo snel mogelijk op te lossen. De foto’s hebben wij nodig om aan te tonen bij DHL dat het pakket beschadigd is. Mail de foto’s met je ordernummer altijd naar support@zorgverbond.nl.